Acesta este blogul meu, unde scriu ce vreau fara sa cer voie nimanui…….Expun numai pareri personale pe care va rog sa nu le luati in seama, ca sa nu va enervati……Daca nu va place ce scriu, nu aveti decat o singura solutie: nu mai cititi acest blog…….Daca va place fiti bineveniti!.....
Nu cumparati dobermanni decat cu contract de vanzare cumparare, ca sa va feriti de tzepe.


Comentarii proaspete pentru voi. Cititi si postarile mai vechi pentru ca fac adaugiri

Dragostea fata de dobermanni

>> duminică, 19 ianuarie 2014

    Au trecut 8 ani de cand
m-am lamurit cum este cu expozitiile si titlurile ce se impart acolo.
Constat ca nimic NU s-a schimbat.
Aceeasi piesa de teatru jucata iar si iar si iar.
Unii se prefac ca aduc caini in ring pentru o evaluare reala si altii care se prefac ca evalueaza corect calitatile cainilor.
O piesa de teatru prost jucata la nesfarsit.
Cu un singur scop.
Prostirea prostilor.
Si prostii sunt fara numar, fara numar.
Oricat le scrie Dobermannul adevarul, tot mai apar alti prosti care dau banul.
Iar inmultitorii prospera.
Si de ce nu ar prospera daca tot mai exista prosti care sa le cumpere ghioarlele pompos intitulate..."dobermanni" ?
Si eu am fost proasta in 2006 cand am crezut ca daca voi cumpara un dobermann cu pedigree, voi avea un caine de calitate superioara care sigur va trai mai mult decat cel fara pedigree care imi murise la aproape 8 ani.
Si am constatat cu amaraciune ca am cumparat un dobermann cu pedigree care mi-a murit, la nici 3 ani din cauza bolilor din pedigree.
S-a schimbat ceva in mentalitatea inmultitorilor de dobermann in acesti 8 ani ?
NU !
Tot dorinta de bani ii anima.
Tot lipsa de respect fata de rasa si fata de adevaratii iubitori ai rasei ii uneste.
Acelasi scop au toti cei pe care ii cunosc eu : banul.
Prostii sa traiasca si sa dea banii.
Cat mai multi si cat mai des.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP