Acesta este blogul meu, unde scriu ce vreau fara sa cer voie nimanui…….Expun numai pareri personale pe care va rog sa nu le luati in seama, ca sa nu va enervati……Daca nu va place ce scriu, nu aveti decat o singura solutie: nu mai cititi acest blog…….Daca va place fiti bineveniti!.....
Nu cumparati dobermanni decat cu contract de vanzare cumparare, ca sa va feriti de tzepe.


Comentarii proaspete pentru voi. Cititi si postarile mai vechi pentru ca fac adaugiri

Iadul si .....

>> sâmbătă, 22 februarie 2014

Toti inmultitorii de dobermann
se dau mari iubitori de caini maidanezi.
Toti, fara exceptii.
Ma intreb cati maidanezi au adoptat pana acum ?
Ca vad ca ultima moda la ei este sa aiba cate 4-5 femele pe care le pun la treaba, sa scoata repede-repede bani.
Bani.
Maidanezele nu sunt rentabile ca nu se vand.
Dar este asa de "cool" sa strige din rarunchi : fratilor, veniti repede si adoptati maidanezi.
Nici unul din vecinii mei nu ar da 1 leu pentru cainii lor.
Daca scapa un caine pe strada si trec hingherii, asta este....banii sunt numai pentru potol-posirca-sex.
Mai tineti minte ?
Potol-posirca-sex.
Acum vad ca si malamutul din vecini sta mai mult pe strada.
Parca asteapta hingherii sa treaca.
Vecina zice ca nu are ce sa ii faca, sa il ia dracu ca nu o asculta.
Eu am deja 10.
Zece.
Il vrea cineva ?
Are 2 ani, nu are pedigree.
Sau voi nu vreti decat femele cu pedigree sa le transformati in fabrici de facut bani ?
Maya, Masa, Soricel, Lucky, Lolek, Bolek, Happy, Rex, Kyra, Micky.
Ei sunt copii mei.
9 stiu cum arata iadul.
Au scapat de acolo.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP