Acesta este blogul meu, unde scriu ce vreau fara sa cer voie nimanui…….Expun numai pareri personale pe care va rog sa nu le luati in seama, ca sa nu va enervati……Daca nu va place ce scriu, nu aveti decat o singura solutie: nu mai cititi acest blog…….Daca va place fiti bineveniti!.....
Nu cumparati dobermanni decat cu contract de vanzare cumparare, ca sa va feriti de tzepe.


Comentarii proaspete pentru voi. Cititi si postarile mai vechi pentru ca fac adaugiri

August 2015 si dobermannii

>> marți, 11 august 2015

Nu mai am niciun chef sa scriu despre asa zisii crescatori de dobermann.

Imi este greata de nesimtirea lor fata de rasa si fata de clienti, asa ca imi petrec timpul in gradina casei cu florile, animalutele si nepotul.
Totusi, nu ma pot abtine cand citesc ce gogosi scrie presedintele DCR.
Cica el a avut deplina incredere in cel ce conduce AChR dar......acum constata ca ala este altfel, ca i-a inselat asteptarile si bla bla bla.
Asta ne crede idioti pe toti ?
Adica il credea onest dar ...
Oare avea "IQ sub 5o" ?
Cand a constatat ca ala se plimba toata planeta, pe banii celor care platesc cotizatia, si-a schimbat parerea.
Oare are "IQ sub 50" ?
Nu cumva atunci ii convenea si de asta tacea, dar acum il afecteaza cu ceva si asa i s-a trezit spiritul critic ?
Ma lamureste si pe mine cineva ?
Ca eu am "IQ sub 50" si nu pricep.
Dar el nu se plimba prin concursuri externe tot asa ?
Care este diferenta intre ei 2 ?
Ala se plimba mai mult ?
A facut el ceva pentru salvarea rasei dobermann si nu stiu eu ?
Ca pe stefanescu il doare in kr de rasa dobermann.
Care este diferenta intre ei 2 ?
Poate ma ajuta cineva si imi zice care din cei 2 este totusi raul cel mai mic pentru aceasta rasa.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP