Acesta este blogul meu, unde scriu ce vreau fara sa cer voie nimanui…….Expun numai pareri personale pe care va rog sa nu le luati in seama, ca sa nu va enervati……Daca nu va place ce scriu, nu aveti decat o singura solutie: nu mai cititi acest blog…….Daca va place fiti bineveniti!.....
Nu cumparati dobermanni decat cu contract de vanzare cumparare, ca sa va feriti de tzepe.


Comentarii proaspete pentru voi. Cititi si postarile mai vechi pentru ca fac adaugiri

"Nici un caine de al meu nu a crapat la 3 ani cum a crapat frumosul vostru"

>> marți, 18 noiembrie 2014

...
sau jeg a fost si tot jeg a ramas.
Si ca adevarul sa il stie tot prostul care va indeasa bani in buzunare si primeste tot mortaciuni cum am primit eu cand am cumparat dobermanni de la inmultitorii smenari grupati sau nu in DCR, trebuie sa precizez ceva:
La sfarsitul lui 2005 cand tocmai ne murise primul nostru dobermann cumparat din Romania, tot netul era plin de leorbaielile despre dobermanni scrise pe toate forumurile iubitorilor de dobermann de catre alin taga din Ploiesti. El era cel care scria despre rasa dobermann si in forumul de kkt al iubitorilor de animale si in revista dobermannilor unde era si moderator si in revista "Cainele meu" unde vorbea despre istoria dobermannului. Asa ca eu si familia mea l-am considerat ca fiind bine informat si am luat de buna recomandarile lui referitoare la ce ne interesa pe noi, adica procurarea unui pui de dobermann. Si el, "marele guru" ne-a recomandat sa cumparam un pui din Davor Zamolxis; asa am ajuns sa il cumparam pe Casi, cel despre care acum vorbeste ca a crapat la nici 3 ani.
Trecand peste cuvintele execrabile folosite cand vine vorba de un biet animal,bucuria din expresia folosita de individul acesta ascunde de fapt un adevar si anume nu eu l-am produs pe bietul caine "crapat la nici 3 ani" ci colegii lui, iar el i-a laudat, i-a recomandat, ne-a tras o teapa de toata frumusetea.
 

DA, am fost o proasta cand i-am crezut si am cumparat pui de dobermann de la ei, DA cainele cumparat de mine a murit cu o
saptamana inainte sa faca 3 ani, DA dobermannul meu a murit
de DCM, DA dobermannul meu a murit in timp ce se juca cu
mingiuta, DA nu va pot ierta ca v-ati purtat execrabil cu familia mea, DA nu va iert pentru suferinta pe care inca o simt cand memorez cum a murit Casi, DA, DA, DA.
Asa ca acum cand vad indivizi pe care i-am cunoscut bine, ca se dau indurerati ca unui cumparator ca si mine i-a murit un dobermann luat de la ei, de la inmultitorii de dobermann uniti sau nu in DCR, nu pot sa nu spun : RUSINE SA VA FIE !
Va dati "sensibili" dar continuati sa inmultiti mortaciuni, ca sa faceti bani, bani, bani.
RUSINE !

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP