Acesta este blogul meu, unde scriu ce vreau fara sa cer voie nimanui…….Expun numai pareri personale pe care va rog sa nu le luati in seama, ca sa nu va enervati……Daca nu va place ce scriu, nu aveti decat o singura solutie: nu mai cititi acest blog…….Daca va place fiti bineveniti!.....
Nu cumparati dobermanni decat cu contract de vanzare cumparare, ca sa va feriti de tzepe.


Comentarii proaspete pentru voi. Cititi si postarile mai vechi pentru ca fac adaugiri

AChR vs. DCR

>> joi, 8 august 2013

Dupa ce ati achizitionat puiul de dobermann,
asa cum v-am sfatuit (numai cu contract de vanzare-cumparare) va ganditi poate, daca sa deveniti membru AChR/ DCR.
Sa analizam care din cele 2,este mai rentabil pentru dvs.
Voi lua ca exemplu chiar persoana mea si va voi prezenta aspectele pozitive si negative care sa va ghideze: spre care din cele 2 organizatii sa va indreptati pasii.
1.AChR- In cazul in care locuiti in Bucuresti, va puteti inscrie in Asociatia Chinologica Metropolitana Bucuresti; aici, taxa inscriere asociatie: 25 lei iar taxa de cotizatie anuala: 75 lei; alte servicii le puteti vedea chiar pe site-ul asociatiei.
Dupa ce platiti inscrierea, imediat veti capata si legitimatia de membru valabila pana la sfarsitul anului in curs, precum si o placuta pe care o puteti lipi pe usa/poarta si in care se specifica faptul ca aveti un "caine de rasa ocrotit".
Din acest moment beneficiati de toate drepturile si obligatiile prevazute de lege.
2. DCR - In cazul in care doriti sa va inscrieti in DCR(Dobermann Club Romania)
, va trebui sa accesati site-ul oficial al clubului , si sa urmati indicatiile prevazute in josul paginii de start a site-ului.
Trebuie mentionat ca:"Taxa inscriere in DCR (10 EUR) si cotizatia anuala DCR se vor achita in max 15 zile de la confirmarea aprobarii cererii. Neachitarea taxelor in termenul de mai sus duce automat la pierderea calitatii de membru DCR".
Se poate observa ca daca alegeti categoria de simplu membru DCR, taxa de inscriere+cotizatia anuala (10 euro+25euro/an) duc la o suma aproximativ egala cu taxa de la punctul 1.
De acesti bani nu veti primi nici legitimatie, nici placuta care sa ateste ca aveti caine de rasa ocrotit de lege; eu care am fost membru DCR aprox.1 an, NU am primit asa ceva.Am auzit ca unii membri DCR au legitimatie, dar eu NU am primit desi am cerut-o chiar presedintelui DCR.
Asa ca daca locuiti cumva intr-o zona in care politistii isi fac datoria si va legitimeaza pe strada ca sa vada daca respectati rigorile legii, va recomand sa va inscrieti in prima varianta, cea a AChR.
Daca este vorba sa luati in considerare si modul in care veti fi tratati ca oameni/membri, va recomand calduros tot prima varianta, cea a AChR, unde veti fi tratati politicos, ca fiinte umane.
In cazul in care veti alege sa deveniti membru DCR ca asa vi se pare dvs. ca este mai normal, ca doar aveti dobermann, va pot spune numai ca si eu am facut acelasi rationament si regret si acum timpul pierdut acolo.
Practic, ca membru DCR, in afara de niste "colegi" mitocani din Bucuresti , nu am observat nici un fel de "ajutor":sfaturi privind cresterea si hranirea puiului, cursuri de dresaj,sfaturi privind modul de participare la expo internationale cu sponsorizare din partea clubului, etc., aceste date au fost tabu pentru mine. Am avut in schimb o experienta extrem de neplacuta cu indivizii pe care i-am intalnit la asa zisele adunari de club ("colegii").
Asa ca daca ma intrebati pe mine, va recomand din toata inima sa alegeti inscrierea direct in AChR.
Lasati-i pe cei din DCR sa se cearna/decanteze, poate ca in timp vor ramane numai cei cu bun simt si cei 7 ani de acasa.


  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP