Acesta este blogul meu, unde scriu ce vreau fara sa cer voie nimanui…….Expun numai pareri personale pe care va rog sa nu le luati in seama, ca sa nu va enervati……Daca nu va place ce scriu, nu aveti decat o singura solutie: nu mai cititi acest blog…….Daca va place fiti bineveniti!.....
Nu cumparati dobermanni decat cu contract de vanzare cumparare, ca sa va feriti de tzepe.


Comentarii proaspete pentru voi. Cititi si postarile mai vechi pentru ca fac adaugiri

Miranda de Grande Vinko alias Maya

>> joi, 20 noiembrie 2014

...
Maya mea a implinit 6 ani in august 2014.
Este si va muri virgina.
Nu am nici macar posibilitatea de a avea un pui de la ea si cat de mult mi-as dori asta.
Nu am aceasta bucurie pentru ca eu m-am uitat in pedigreeul ei.

Eu nu pot sa condamn niste pui de doberman la moarte in chinuri.
Pe fiul meu nu l-au interesat niciodata cainii, asa ca nici pe mine nu m-a interesat niciodata sa imi fac canisa.
Iubesc rasa dobermann si ingrijesc cate un exemplar cate zile imi va da D-zeu.
Acum orice neica nimeni se autoproclama "crescator" si ... distruge o rasa.
Ati declarat singuri ca "DCM este in toate liniile", dar continuati sa ii inmultiti in draci. Sa inmultiti pentru bani. Pentru bani multi.
Este o problema de caracter a inmultitorilor de dobermann?
Fara dubiu, DA.
A tuturor pentru ca nimeni nu iese din rand.
Se cunoaste si se recunosate ca toti puii produsi sunt mortaciuni dar se continua sa fie scosi pe banda rulanta?
Sa ma numesc crescatoare si sa nu imi pese ca eu stiu ca vor muri din ce in ce mai tineri?
Sa stiu, crescatoare fiind, ca si ceilalti prieteni ai mei crescatori fac la fel ca mine si sa intru in hora porcaindu-i pe Mariana si pe Dobermannul care din 2006 spun ca ne mor dobermannii de boli genetice?
Este cu adevarat o problema de caracter.
Sau mai corect spus : de lipsa totala de caracter.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP